Welcome.............

Meh masuk jom!!!!!

Tuesday, July 13, 2010

Mcm2 ade

Korg rase benda mcm ni ok tak?? Nak ter
gelak bile aku tgk signboard nie... Mintak2 ar takde dibuatnyer.. kalau tak, mesti dah kemek keta aku selalu kena baling..... Tapi kdg2 bagus jugak signboard nie ade terutama di tmpt atau jln2 yg sibuk... skang ni aku tgk org suke merempit tak kira mase dan tempat.... mcm die sorg jerkkk yang byr cukai jalan... hampeh toll... dan yang kadang2 aku geram sesgtt sebab org yg bwk kenderaan tuu bukannyer org yang biase2 tetapi org yg gaji beso2 dan berpangkat tapi mentaliti still mcm mat rempit...potong jalan ikut suke, bwk laju ikut suke dan parking mcm mak bapak die punyer jln.... Nasib baekk time aku ngah marah giler, buah hati aku yg disayangi selalu meredakan kemarahanku ini.....

No comments:

Post a Comment