Welcome.............

Meh masuk jom!!!!!

Tuesday, July 13, 2010

Jgn tidor lagi....

Tepat pukul 11.00 malam aku baru sahaja sampai ke rumah.... Pas maghrib tadi aku kuar ngan bini aku beli barang dapur kat Giant Tampoi.... Sambil tu sempat gak aku membeli durian yang mabless kat sana.... Agak2 dah penat menyopping di sana, aku dan bini aku pon mencari tempat makan yang bersesuaian untuk menu kitorg pada mlm tu.... Tup tup..... tu diaaaaa.... PIZZA HUT menjadi sasaran kitorg mlm nie... hehehehhe.. Tapi yang rase bengang tu sebab servis dier yg sgt slowww.. Kesian anak aku terpaksa menanggung kelaparan.... hampir 45 minit lar jugak... naik hangin gak aku ni... Tapi mengenangkan yg aku ni PUBLIC FIGURE so aku terpaksa memendamkan wat seketika... Akhirnyer setelah lame menunggu, kami bertiga berjaya juga makan kat situ.... Perghhh kenyang giler......

No comments:

Post a Comment